piątek, 14 października 2011

Słodkie babeczki

Dzisiaj taka oto kartka. Pomysł zagościł w mojej głowie dzięki dwóm wyzwaniom: w Lemonade oraz w Scrap Cafe. Wykonanie jednak mnie nie do końca zadowala, ale jak zrobiłam to pokazuję i zgłaszam na oba wyzwania. Materiały z Lemonade to papier (Summer Kitchen 04) i stempel z napisem. Babeczki zrobione są z chmurek wyciętych z papieru ze sklep.scrap.com.pl (obecnie chyba niedostępny), stamtąd też niezastąpiony biały tusz Latarni Morskiej i puder do embossingu z czerwonym perłowym efektem;)

Zdjęcia też nie są zadowalające, ale niestety nadeszła już ta pora roku, kiedy jest ciemno jak wychodzę z domu, i kiedy wracam również. Mam nadzieję zrobić w weekend zdjęcia przy dziennym świetle i je dołączyć;)



----
Edit:
dodaję jedno zdjęcie bez lampy błyskowej, chociaż w zasadzie nie jest dużo lepsze niż poprzednie:/


2 komentarze:

  1. Z tymi zdjęciami to łączę się w bólu... Też mam problemy przy tej aurze. Najważniejsze, że widać to, co trzeba:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze babeczki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń