poniedziałek, 11 lutego 2013

Notatnik z Tajemniczego Ogrodu ;)

Dzisiaj pokażę notatnik, a właściwie okładkę, która razem z włożonym kartkami służy mi za notatnik i kalendarz w jednym. Jest to jedna z tych rzeczy, którą kiedyś zrobiłam bo była mi pilnie potrzebna, i nawet nie pomyślałam o publikacji;) Teraz naprawiam ten błąd, ale notatnik jest już od kilku miesięcy używany, codziennie noszę go w torbie, więc niestety musicie wybaczyć mu (i mi) drobne zniszczenia, jakie w międzyczasie spotkały, na przykład powycierane brzegi okładki...
Papiery - z "Tajemniczego ogrodu" Galerii Papieru. Moje ulubione, dlatego wybrałam właśnie te, żeby często na nie patrzeć - przy każdym użyciu notesu:)

Przód:


Tył:


I kilka zbliżeń na embossowane motywy, których na dużym zdjęciu tak dokładnie nie widać:




Dzięki za wszystkie wizyty i komentarze:) Pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. Zamieszczone na tym blogu prace są niewielkim ułamkiem twórczości Agnieszki Zgagacz. Po ciężkiej chorobie Agnieszka zmarła w dniu 24 lutego 2013 roku w wieku 23 lata, do końca nie poddając się śmiertelnej chorobie. W czwartek jeszcze była na uczelni, wykonała wieczorem serię nowej biżuterii, przygotowała do deku jajka i ulubione, drewniane kolczyki, słoiczki do nowej serii pojemników na przyprawy i wiele innych przedmiotów. Czuła się coraz gorzej i w niedzielę odeszła na zawsze... Pochowana została na cmentarzu parafialnym w Ostrówku a na nagrobku wyrzeźbiono jej niedokończony, nie podpisany jeszcze obraz. Rodzice

    OdpowiedzUsuń