niedziela, 27 marca 2011

Niedzielny poranek...

...spędziłam na zwijaniu maleńkich różyczek z dziurkaczowych kwiatków. Powstało ich 13, na więcej nie starczyło scrapków (własnych dziurkaczy jeszcze nie mam, chociaż mam nadzieję że to już kwestia dni;) ). A z różyczek zrobiłam dwie kartki [trzy różyczki póki co pozostały nie wykorzystane].

Kartka pierwsza:


Jak widać, samodzielne zrobienie różyczek nie zaspokoiło mojej kreatywności, musiałam dopełnić kartkę szafirkami;) Ze względu na ręcznie zrobione kwiaty, oraz to, że szafirki są bardzo wiosenne, zgłaszam kartkę na wyzwanie w HopmArcie.
Ponieważ papier [z kolekcji Vineyard] i stempelek "Dla Ciebie" [tu odbity w dwóch częściach] kupiłam w Lemonade, a praca została przygotowana wg. mapki, zgłaszam ją również na wyzwanie w Lemonade.

A w sklepie Lemonade wiosenne nowości;) Szczegóły na blogu Lemonade, powiem tylko że stempelki jak zwykle śliczne, np taki uroczy baranek:
A druga kartka pojawi się za chwilę w kolejnym poście, bo trochę się już zamotałam z linkowaniem;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo wiosenna interpretacja mpaki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafirki to jedne z moich ulubionych. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kartka, szafirki bardzo pomysłowe :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi kwiatkami z kółeczek :)

    OdpowiedzUsuń